niedziela, 24 sierpnia 2014

Pałac Brunów i delikatna pistacja


Ponad miesiąc nie dodawałam nowego posta, nie odpisywałam na wiadomości, spowodowane to było mnóstwem pracy i różnymi problemami osobistymi. Niektórzy mają pewnie chęć mnie "zamordować", ale są w życiu takie różne chwile, na które niekoniecznie mamy wpływ. Jedyne co mogę napisać, to ten rok nie jest dla mnie łaskawy, a wszelakimi kłopotami mogłabym obdarować kilka osób.

Postaram się naprawić. Odpisywać na bieżąco i dodać mnóstwo zaległych prac. Cały wrzesień będę na urlopie - jest on mi bardzo potrzebny, aby przygotować się do przyszłego sezonu i w końcu odpocząć. Jednakże przez cały miesiąc będę dodawać posty z zamówieniami z tego sezonu. Będzie mnóstwo nowości, włącznie ze zdjęciami na salach.

Wracając do meritum. Przedstawiam Wam polsko-angielskie zamówienie, które miałam okazję robić we współpracy z firmą Decorum oraz Agencją Ślubną Sensar w Pałacu Brunów.

Zapraszam do obejrzenia pierwszej części fotorelacji.




Numery stolików były nietypowe - zamiast cyferek Pani Młoda zażyczyła sobie pierwsze słowa Pana Młodego, które nauczył się po polsku ;)


Zdjęcia na sali


I na koniec otoczenie pałacu i wejście na salę :)


Tę przepiękną dekorację zrobiła Gosia z firmy Decorum :)


1 komentarz:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...