sobota, 15 kwietnia 2017

Luxury Pink & Gold w Hotelu Sękowski


To pierwsze brokatowe zamówienie w mojej karierze i chociaż ma już blisko rok, nadal je uwielbiam! Rozwinęło moje możliwości, ponieważ Pani Magada, dla której je wykonywałam stawiała mi nie lada wyzwania :) Zaczeło się od zaproszeń - miały być różowo-złote, z brokatem i koniecznie świecącymi napisami... A że ja wyzwania lubię... Po kilku poprawkach, połowy domu w brokacie powstały jedne z najpopularnijszych zaproszeń :) Do dnia dzisiejszego nie pokazywałam Wam reszty zamówienia, dlatego teraz czas nadrobić zaległości. Zaparzcie kawę, rozsiadcie się wygodniej i obejrzyjcie  Luxury Pink & Gold w Hotelu Sękowskich w Legnicy. Fot. Młodej Party - Michał Rajczakowski (Rajczakowski.com)




Zaproszenia



Winietki



Zawieszki na alkohol



Inne dodatki



Zdjęcia na sali w Hotelu Sękowski




Dekoracje i kwiaty: Kwiatopasja

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...