wtorek, 15 listopada 2016

Królewski ślub w Pałacu Krotoszyce


Ach, cóż to był za ślub! Iście bajkowo-pałacowa sceneria. Wszystko w królewskim klimacie, który miał zrobić wrażenie na gościach. W tym zamówieniu wystąpiło kilka nowości, m.in. winietki zakładane na serwetki, złote brokatowe inicjały do ramek czy wyrafinowane winietki na Candy Bar. Wszystko w wersji "na bogato" i muszę przyznać, że na początku miałam wątpliwości czy nie będzie to wszystko "przesadzone" - jednak na żywo wyglądało cudownie! Za dekorację w tym zamówieniu odpowiada firma Decorum, za koordynację Agencja Ślubna Sensar, zaś za Candy Bar przemiła Pani Gosia z Torty Gosi. W załączniku znajdują się również zdjęcia z wesela zrobione przez Nadybal Photo.

Ponieważ tej soboty miałam kilka wesel, nie zdążyłam zrobić zdjęć papeterii w pracowni, nadrobiłam jednak zdjęciami na sali, zapraszam do obejrzenia fotorelacji! ;)




Winietki na serwerkach


Menu oraz numerek stołu



Złote brokatowe inicjały do ram


Winietki, napis do ramki oraz girlanda na Candy Bar

fot. nadybalphoto.com

Zdjęcia dekoracji wykonanej przez firmę Decorum


Zdjęcia od fotografa - Nadybal Photo


1 komentarz:

  1. Też mam motyw przewodni złoty i pudrowy róż. Super pomysł z winietkami! A można wiedzieć gdzie zrobić takie monety?

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...