piątek, 31 października 2014

Moje straaaaszne dyniory Halloweenowe + szablony


Od kilkunastu dni na moim blogu, królują wpisy o wycinaniu dyni, poczułam się więc zobowiązana, aby i w tym roku zrobić strasznego dyniora. Poniosło mnie i zamiast jednego... powstały 3! ;) Najbardziej dumna jestem z tego największego - wycinanie tych zębów było nie lada wyzwaniem.

W tym roku miałam jednak nieocenioną pomoc - narzędzia do wycinania w dyni, zakupione w Tchibo, poznałam też nową technikę, która bardzo ułatwia wycinanie. W dalszej części wpisu opiszę tą technikę, niestety tym razem bez zdjęć, ponieważ wycinałam dyniory po północy i  nie miałam już siły ustawiać oświetlenia :P



Zdaje się, że zaczęłam uzależniać się od wszelakich gadżetów z Tchibo :P no ale jak nie skusić się na coś co ułatwia życie i pozwala być jeszcze bardziej kreatywnym ? Tak było tym razem  jak tylko zobaczyłam narzędzia do rzeźbienia w dyni, wiedziałam, że jak co roku będę robić straszne dynie, a proste szablony mnie nie zadowalają... Kupiłam więc i wczoraj (właściwie to dzisiaj) po północy był testing.


Jak wykonać perfekcyjny lampion z dyni?

Wcześniej pokazywałam Wam, aby wydrukować szablon przykleić i wycinać na nim... w tym roku opanowałam inną metodę, znacznie ułatwiającą życie! A mianowicie owszem, szablon drukujemy i przyklejamy, ale zamiast wycinać - jego krawędzie nakłuwamy dłutkiem. Następnie ściągamy kartkę i mamy gotowy "wykropkowany" szablon i tak jak dzieci łączą kształty po kropeczkach, tak my po tych kropeczkach wycinamy. Gwarantuję Wam, że ta metoda pozwoli Wam na stworzenie precyzyjnych elementów.


Szablony




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...