czwartek, 30 października 2014

Dorota i Bogdan - eleganckie, koronkowe i biało-kobaltowe wesele pod Elblągiem


Jak już nie raz mieliście okazję zobaczyć na moim blogu, zamówienia wysyłam na teren całego kraju. Pani Dorotka z woj. warmińsko-mazurskiego zgłosiła się do mnie najpierw z prośbą o zaproszenia - miały być proste, eleganckie i biało-kobaltowe. I takie też powstały, sztuk ponad 130 ;) Następnie systematycznie dorabiałam dodatki ... to pudełko, to winietki, to menu... W każdym razie wymieniłyśmy z Panią Dorotką tyle maili i wiadomości, że bardzo ją polubiłam, bo okazała się miłą i ciepłą osobą! Uwielbiam współpracę z takimi ludźmi! Pani Dorotko serdecznie pozdrawiam i dziękuję za wyrozumiałość  i cierpliwość ;)

Ale wracając do tematu - dla Pani Dorotki, powstał cały komplet z kilkoma nowościami - m.in. zawieszki na klamki dla gości weselnych, żeby odnaleźli swój pokój oraz tablicę powitalną na salę. Dodatkowo Pani Dorotka wysłała mi kilka zdjęć z sali :)

Zapraszam do oglądania! :)












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...