sobota, 24 marca 2018

Zrób to sam - Mini szklarnia - etykiety do druku



Wiosna przyszła...  Mnie przywitała śniegiem... Jednakże wszystko powoli budzi się do życia... Roślinki wypuszczają pierwsze pąki, przylatują bociany... :) Nadszedł więc odpowiedni moment aby uruchomić Mini Szklarnię ;) Ponieważ zawsze miałam problem, co gdzie posadziłam postanowiłam stworzyć etykietki, aby ułatwić sobie poszukiwania... :)




Przygotowałam dla Was etykietki najbardziej popularnych ziół - gdyż w mojej szklarence głównie je hoduję ;)



Szlakrnię kupiłam parę lat temu w Netto, tam również zaopatrzyłam się w "papierowe doniczki", ale spokojnie możecie kupić je w każdym sklepie ogrodniczym.



Kilka osób pytało mnie skąd takie szpikulce... To nic innego jak "Metalowe szpilki cenowe" - kupić je można przede wszystkim na allegro, ale także w hurtowniach spożywczych lub mięsnych. Występują w różnych długościach - ja użyłam tych 74mm. Nadają się idealnie do sadzonek, ponieważ są galwanizowane - co sprawia, że nie rdzewieją.


Przygotowałam dla Was etykietki w dwóch wersjach - pierwszej na białym tle, możecie sobie je wydrukować na białym papierze lub eko kraft oraz drugą - z tłem eko ;) Najlepiej drukować etykietki na papierze o gramaturze minimum 200.


Wystarczy zapisać na komputerze, wydrukować i wyciąć dziurkaczem lub ręcznie - włożyć w szpikulec i wbić w ziemię w sadzonce ;) i gotowe! ;)



Miłej hodowli! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...