piątek, 1 lutego 2013

Torty, torty, torciki!


Jak ja lubię robić papierowe torty. Tym razem miałam do zrobienia dwa - jeden czekoladowy z niebieskimi różami, drugi "standardowy" z różowymi. Ten niebieski zawsze chciałam zrobić, jednak wiecznie brakuje mi czasu, a jednak papierowe smakołyki są pracochłonne.

Niebieski torcik powędruje do Łodzi do Pani Ewy, dodatkowo dołączone będą do niego dwa pudełeczka w kolorze ecru z czekoladową kokardą celowo postarzone złotym tuszem.

Różowy natomiast nie opuści mojego miasta, gdyż zamówiła go osoba z mojego rodzinnego Chojnowa - ma to być prezent walentynkowy.





6 komentarzy:

  1. ile czasu zajmuje zrobienie takiego torcika ???? bo jak pomyslę że mi kartka potrafi zająć 3-6 godzin to nie chce myśleć ile tort złozyć do kupy ....ojoj

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojj to dość pracochłonna praca. Wycięcie róż a idzie ich na torta 36 sztuk to kilka godzin. Dodatkowo wycięcie i pozaginanie kawałków torta kolejną godzinę i jeszcze kokardki :) także rzecz można cały dzień schodzi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to rzeczywiście jest sporo czasu takie pieczenie ... chyba jeszcze nie na moje siły - kwiatki to pryszcz już się w nich wyspecjalizowałam ale kawałeczki - żeby rózwno się ułozyły .... oj podziwiam

      Usuń
  3. Świetne są:) Podobają mi się niesamowicie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tort jest wspaniały.. Ale tak naprawdę co umieścić w takim torcie? W środku w pudełeczkach? Moja kuzynka bierze ślub w sierpniu, myślę o czymś do zrobienia i taki tort zrobiłby furorę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Do pudełeczek można wsadzić dużo rzeczy. Niektórzy wkładają tam cukierki, inni pieniądze, jeszcze inni ciasteczka z wróżbą albo śmieszne ozdobne gadżety ;) Możliwości jest na prawdę sporo.

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...