piątek, 3 maja 2013

Czekolada na wesele Sabiny cz. II


Widzieliście już pierwszą część zamówienia dla Sabiny, której wesele odbywa się właśnie dzisiaj, czyli 4 maja. Poza czekoladowymi menu, winietkami i zawieszkami Sabinka zamówiła ode mnie również pudełko na koperty oraz ciasteczka w przeźroczystych pudełeczkach.

Druga część zamówienia to same nowości... nigdy wcześniej nie robiłam takiego pudełka i tak dużych ciasteczek, które zapakowałam w ręcznie robione przeźroczyste pudełka... oczywiście w wycinaniu ich pomógł mi mój kochany Sizzix :)

Standardowo każde ciasteczko ozdabiałam osobiście swoimi rączkami... Sztuk było 90, więc było co robić. W pieczeniu ciasta pomogła mi trochę mama, bo mi oczywiście brakuje czasu...

Pudełko na koperty wyjątkowo nie jest czekoladowe... bo miało być bardzo eleganckie, aby Świadek mógł spokojnie je trzymać... Nie chciał on bowiem żadnego pudełka z kokardą czy w "babskim" kolorze. Powstało więć baardzo eleganckie pudełko w klasycznych kolorach :)




1 komentarz:

  1. Zaglądam do Ciebie często, ale ciągle brakuje mi czasu na pozostawienie słowa, ale dzisiaj nie wytrzymałam i muszę coś od siebie napisać :-)
    Napracowałaś się Kobieto, podziwiam. A ciacha to ja już wzrokiem zjadłam.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...