środa, 8 maja 2013

Mięta, łosoś i delikatny róż w połączeniu z klasyczną elegancją


Dla Pani Żanetki robiłam najpierw zaproszenia, a po kilku miesiącach okazało się, że zostałam przez nią poproszona o całą resztę, czyli zawieszki, plan stołów, pudełko na koperty oraz nr stolików.

Nie ma nic lepszego niż klienci, którzy zadowoleni z zaproszeń wracają po resztę :) Od kilku dni zmagam się nadal z alergiami, katarem i bolącym gardłem... Cały długi weekend spędziłam w domu i mimo braku sił starałam się pracować. Dzisiaj czuję się już troszkę lepiej, a i pogoda się poprawiła - kiedy jest słoneczko i pracować się chce.

Ale wracając do zamówienia... Pani Żanetka będzie mieć na sali łososiowe kokardy i dodatki. Zaproponowałam jej aby dodać troszkę koloru, aby nie było za mdło. Połączyłam więc łosoś z miętą i bladym różem, a całość dopełniła biało-czarna elegancja.

Pani Żanetka chciała duuuuży plan stółów (1m x 0,70cm), z racji iż bałam się, że nie dojedzie w całości, zrobiłam jej półprodukty, które przyczepi do białego brystolu u siebie na sali, bowiem jest tam już gotowa rama.





1 komentarz:

  1. Wspaniałe prace, piekne są te kwiatki.
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...