piątek, 7 czerwca 2013

Dziurkacz w roli głównej


Ludzie coraz częściej mnie zaskakują... i kiedy myślę, że robiłam i widziałam już wszystko.. ciach! i znów coś nowego :) Tym razem otrzymałam nietypowe zamówienie. Dekoratorka Gosia powiedziała mi tak: Violu tu masz dziurkacz od Pani Młodej, kolory dekoracji: czekolada i róż - potrzebuję: pudełeczka, zawieszki na alkohol, nr stolików i plan stołów - najważniejsze żeby wszędzie był użyty dziurkacz w serduszka...

Pomyślałam sobie.,.. co ja wymyślę? Dziurkacz na pudełkach? Przecież to jakaś masakra... 94 pudełka z dziurkaczem? Zajadę go i siebie... :) Dbając o swoje przemęczone od kilku tygodni rączki... wymyśliłam koronkowy wzorek z cienkiego papieru, który użyłam w całości zamówienia :)

Zapraszam do obejrzenia kolekcji z dziurkaczem w roli głównej :)




5 komentarzy:

  1. Ale się nawycinałaś, wyszło bardzo elegancko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny zestaw - świetny pomysł z koronkowym borderem, ale nadgarstek to chyba i tak boli.

    OdpowiedzUsuń
  3. I dziurkacz to wytrzymał? :-) Precyzja w każdym detalu, podziwiam.
    Świetnej czcionki używasz, zdradzisz jaka to?

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie prace wspaniałe. Jestem pod wielkim wrażeniem. Ale ogromnie razi mnie błędnie pisana data praktycznie we wszystkich prezentowanych zestawach "13 maj" zamiast "13 maja", "8 czerwiec" zamiast "8 czerwca" itp. Czy nikt nie zwrócił na to uwagi?
    Pozdrawiam - Paulina

    OdpowiedzUsuń
  5. Z tym bywa różnie jedni sobie po prostu nie życzą odmiany miesiąca, więc dopasowuję się do ich wymagań,

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...