środa, 5 czerwca 2013

Zaproszenia na chrzest Laury i Michałka


Otrzymałam podwójne zadanie, bo i podwójna okazja :) Pod koniec czerwca odbędą się chrzciny dwóch słodkich dzieciaczków Laury i Michałka, którzy są kuzynami :) Aby wszyscy byli zadowoleni zrobiłam zaproszenie na chrzest w dwóch odmianach - dla dziewczynki i chłopczyka :) W pracy pomógł mi mój Sizzix i zakupione w USA wykrojniczki :) I tak chłopczyk otrzymał spodenki, skarpeteczki i body, a dziewczynka sukieneczkę, misia i body z koronkowym kołnierzykiem.

W końcu zaczynam korzystać z możliwości moich maszynek! :) Ale przede mną jeszcze długa droga nim ogarnę to co kupiłam... Niektóre wykrojniki leżą jeszcze nie rozpakowane, np. Ciastek no ale na pewno przyda się na święta :)

Dość pisania... zapraszam do oglądania! :)




1 komentarz:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...