sobota, 1 czerwca 2013

Pozytywne pomarańcze


Sobota, 1 czerwiec, Dzień Dziecka, a pogoda sprzyja, aby nie wychodzić z łóżka - od rana pada i jest pochmurno u mnie... Ciekawe jak będzie po południu... Dzisiaj w Krotoszycach kolejne wesele, na które robiłam dodatki - mam nadzieję, że chociaż moje papierowe prace nastawią pozytywnie gości weselnych. Tym razem dekoracja jest w kolorze pomarańczowo-zielonym, a winietkami będą... pomarańcze!

Na dzisiejsze wesele wykonałam listki - winietki, które będą przyczepione do prawdziwych pomarańczy, nr stołu w kształcie pomarańczy oraz plan stołów nawiązujący do wszystkiego, który mi osobiście kojarzy się trochę z ogródkiem i grządkami :)

Ps. U mnie na zdjęciu za podstawę winietki robi mandarynka :)




1 komentarz:

  1. Z pewnością Twoje dzieła w tak energetycznych kolorach pozwoliły zapomnieć o pogodzie:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...