piątek, 29 listopada 2013

Królewski ślub, czyli royal blue i złoto


Już miał być koniec sezonu na początku listopada, a tu trafiło się jeszcze kilka wesel w grudniu, to jak niekończąca się opowieść. Ratuuunku! Chciałabym odpocząć! :) No ale wracając do zamówienia, otrzymałam maila z zapytaniem o komplet ślubny w kolorach royal blue (kobalt) i złoto. Nie miałam takowego w ofercie, więc... zaprojektowałam :) Wszystko trwało dosłownie kilka dni, ale udało się stworzyć piękne zamówienie w królewskim stylu! :) Zaproszenia, winietki i zawieszki ma już u siebieprzyszła Pani Młoda  i otrzymałam od niej maila, że "są piękne!!!"

Zapraszam Was do obejrzenia tego królewskiego zamówienia :) I standardowo jestem zdania, że klasyka zawsze się obroni i wygląda genialnie :)





1 komentarz:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...