piątek, 9 listopada 2012

Eleganckie zawieszki na alkohol


Były już zaproszenia, winietki i pudełeczka pasujące idealnie do Zaproszenia Młoda Para, ale nie było Zawieszek na alkohol. Trochę myślałam, jak je zrobić... bo kwadratowych wszędzie pełno. Na początku chciałam zrobić czarno-białe prostokątne, ale gdy je wydrukowałam i wycięłam jakoś mi nie podeszły....

I tak pół dnia spędziłam na wymyślaniu...W końcu wpadłam na pomysł, żeby zrobić je w kształcie smokingu.   Efekt bardzo mi się spodobał, tymbardziej, że można zmieniać kolorystykę zarówno wstążek jak i "tylnej" części zawieszki :)



3 komentarze:

  1. To jest bardzo dobre rozwiązanie. Prostokątne moglyby byc zbyt obszerne. Jeszcze raz gratuluję talentu i pomysłowości :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak! to jest :) nie wiedziałam na jakie się zdecydować, ale chyba już jestem pewna jakie będzie moje kolejne zamówienie. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne są!!! No i przede wszystkim w nietypowym kształcie:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...