czwartek, 6 grudnia 2012

Firmowo-swiatecznie


Po raz pierwszy wykonywałam zamówienie na firmową imprezę ... i od razu trafiła mi się dośc spora firma - Winkelmann z Legnicy. Zostałam poproszona o wykonanie 70 świątecznych pudełeczek na imprezę dla pracowników.

Pudełeczka miały być zielono-ecru. Na początku zielone miałby być tylko kokardki, reszta ecru, ale jakoś wydały mi się za mdłe, dlatego dół zrobiłam zielony. I to był strzał w 10! Udało mi się uzyskać to czego oczekiwałam :)

Do pudełeczek wkleiłam na dnie życzenia oraz logo firmy. Podobno powędruje do nich świąteczna herbatka :)



2 komentarze:

  1. Podziwiam precyzję z jaką tworzysz swoje dzieła:)

    OdpowiedzUsuń
  2. na pierwszym zdjęciu jakbys dodała jeszcze jeden na samą góre wyszłaby choinka :) i kolor bardzo mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...