piątek, 18 stycznia 2013

Ciasteczkowa elegancja


Już od pewnego czasu czaiłam się ze zrobieniem jakiś ciasteczek pasujących do moich zaproszeń, ale ciągle jakoś to odkładałam... Impulsem do wypieków był mail od Pani Marty, która zapytała się mnie czy dałabym radę zrobić dla niej na wesele ciasteczka pasujące do "serduszkowego" zaproszenia. A że ja wyzwań się nie boję... Zabrałam się wczoraj za wypieki... moja kuchnia zamieniła się w cukiernię pełną ciastek, masy cukrowej i innych dodatków. Poza ciasteczkami powstały też babeczki... ale o tym już w kolejnym wpisie, bo one też powędorwały "w świat" :)


Ciasteczka upieczone są z przepisu na kruche maślane smakołyki i obłożone masą cukrową. W 100% są jadalne i mogą stać nawet miesiąc - na pewno się nie zepsują :)

Te ciasteczka to mój debiut :) ale... Pani Marcie się tak spodobały, że na jej wesele w sierpniu będę musiała upiec ponad 100... :) Już sobie wyobrażam moją kuchenną ciastkarnię.. :)

Dodatkowo mając już upieczone ciastka, pobawiłam się i zrobiłam kilka ciasteczek z eleganckim obiciem. Uwielbiam takie ozdoby :)))


4 komentarze:

  1. kurczę Viola są cudne aż szkoda jeść:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. zgadzam się z Anią, szkoda jeść, bo pięknie sie prezentują :) pomyśl o pudełeczkach z przezroczystym wieczkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. cudne te ciastka , jak wycisnęła Pani ten wzór ??? stemplem ???
    obłędne ,

    OdpowiedzUsuń
  4. Urocze ciacha:) zwłaszcza ten z muchą:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...