piątek, 10 maja 2013

Pomiędzy cyklamenem a różem fioletowym


Zdecydowanie Bestsellerem u mnie są zaproszenia Elegancka Młoda Para. Robię ich niezliczoną ilość i właściwie już staram się nie wrzucać zdjęć kolorów kokardki, która już była. Tym razem kokarda jest wyjątkowego koloru czyli tak jak w nagłówku.. ni to fiolet ni bordo .. ;) Zaproszenia robiłam dla Pani Izy z Legnicy... :) Cieszę się, że coraz więcej zamówień mam ze swojego rejonu i to bez reklam... Moją jedyną reklamą jest blog oraz facebook i czasem sama się dziwie gdzie ludzie mnie znajdują :)

Nie wystawiam już zaproszeń na allegro, ponieważ i bez tego mam całe ręce roboty! Allegro by mnie dobiło... musiałabym podłączyć sobie kroplówkę z kawą całodobowo :) Ale dla wszystkich zaintersowanych zaproszeniami Młoda Para, zapraszam do kontaktu mailowego :)

Dość tych wywodów... Czas obejrzeć zdjęcia z wstążką koloru zbliżonego do cyklamenu i różu fioletowego (takie nazwy znalazłam w palecie barw :P)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...