sobota, 3 sierpnia 2013

Pomarańczowa ochłoda z colą


Upał za oknami trzeba się więc ratować chłodnymi napojami. Co chwilę wymyślam coś nowego, bo wręcz uwielbiam takie smakowite poidła :) Tym razem padło na colę i pomarańcze! Przepis "zgapiłam" z restauracji nad morzem, gdzie takowy spożywałam :) Kto by pomyślał, że cola z taką ilością pomarańczy może być taka pyszna? :)

Zapraszam po przepis! :)



Pomarańczowa ochłoda z colą 


Składniki:

1,5l coca-coli (ja użyłam Coca-Coli Zero)
2 pomarańcze
50ml likieru limonkowego
lód

Przygotowanie:

Pomarańcze kroimy na plasterki, a później na cząstki. Na spód dzbanka wlewamy barmański likier limonkowy (może być również wyciśnięty sok z limonki z cukrem), następnie wrzucamy pomarańcze i całość zalewamy colą. Dokładnie mieszamy. Przelewamy do szklanek i dodajmy duuużą ilość lodu. Ja akurat miałam ziiiimną colę, a lodu brak :P i też było pyszne :)

Smacznego!



1 komentarz:

  1. Wygląda apetycznie i pewnie dobre, tylko to nie likier tylko syrop bo w nim % brak :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...