czwartek, 3 października 2013

Cyklamen drugie starcie


Co prawda zamówienie cyklamenowe robiłam w połowie sierpnia, nie miałam jakoś czasu, żeby dodać je na bloga, ale już się poprawiam! Cały komplecik składał się z pudełek fraczek i suknia, zawieszek na alkohol, kotylionów oraz księgi gości i poduszki na obrączki. To zamówienie to połączenie moich sił i mojej mamy ;) Ja wykonałam papierową część, moja mama zaś uszyła poduszkę, serduszko na księgę gości oraz ozdobiła je haftem wstążeczkowym.

Zapraszam do obejrzenia tego klimatycznego zamówienia, które powędrowało na Salę Napoleońską w Legnicy.




Zobacz także:

Cyklamen pierwsze starcie

Poduszka ślubna na obrączki z akcentem cyklamenu na blogu mojej mamy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...