niedziela, 3 listopada 2013

Nowe krzesełka dla Pani Alicji


I w końcu... prosto z USA samolotem przyleciały do mnie nowe "pudełkowe" wykrojniki - krzesełko oraz pudełeczko z pokrywką. Ileż to mi czasu zaoszczędzi... :) Wszystko to za pośrednictwem mojej koleżanki Danieli, która po zapakowaniu w plecak i pokonaniu tysięcy kilometrów przywiozła je specjalnie dla mnie: )

Pierwsze zamówienie z nowymi wykrojnikami zrobiłam dla Pani Alicji. Wyszło bosko! Biel, czerń i czerwień - klasyka ponadczasowa! :) Stawiam również coraz większe kroki w robieniu ksiąg wpisów gości :)  Całości dopełniły bestsellerowe zawieszki na alkohol.

Paczka dotarła już do właścicielki, a ja otrzymałam od niej maila o treści: "Witam:) paczka doszła właśnie i jej zawartość wzbudziła zachwyt mój, koleżanek, a nawet kolegów:D Wszystko jest śliczne:) Dziękuję i życzę dalszej owocnej i kreatywnej pracy! Pozdrawiam - Alicja :D" - dla takich wiadomości warto pracować! :)

Zapraszam do obejrzenia listopadowego krzesełkowego zamówienia :)




1 komentarz:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...