środa, 8 stycznia 2014

Lawina wiadomości i nowość na blogu


Nowy Rok rozpoczął się dopiero tydzień temu, a ja już tonę w wiadomościach od Was :) Oczywiście to baaaaaaaaardzo miłe, że podobają się Wam moje prace i dziękuję za wszystkie pochlebne wiadomości :) Z góry przepraszam za długi czas odpowiedzi, jednak na każdą wiadomość odpisuję osobiście i osobiście wykonuję wasze prace, dlatego czasem brakuje mi dnia i nocy... :) Na szczęście przez święta odpoczęłam i mam nadzieję, że praca pójdzie mi sprawniej.

Rozpoczęłam zamawianie papierów z różnych hurtowni, jednak z racji iż wszystkie miały pod koniec roku remanent wyzbywały się wszystkiego i teraz oni sami czekają na dostawy... a ja razem z nimi, więc nie zawsze mogę zamówić od razu to co chcę :/

Mam dla Was mnóstwo nowości i zaległych prac, które postaram się w wolnej chwili dodawać na bloga (hm... tylko kiedy ja mam tę wolną chwilę? :P).

Co do nowości na blogu to pożegnałam etykietki z przepisami (te dodaję na Niezłą Babeczkę) na rzecz "Koloru przewodniego wesela" - od dzisiaj łatwiej Wam będzie wyszukać prace w interesującym Was kolorze :) Jeszcze może rok i uda mi się usiąść nad stroną internetową z cennikiem i kolekcjami.. :)

Ps. Jeśli z roztargnienia nie odpisałam komuś na maila proszę o informację ;)

Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję za cierpliwość - Viola :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...