niedziela, 23 lutego 2014

Truskawkowa 18-stka


Coraz więcej mam zamówień na 18-stki ;) Każdy chce mieć inne zaproszenia, bo przecież takie urodziny ma się tylko raz w życiu! Na specjalne życzenie Pani Angeliki z Koźmina Wielkopolskiego zrobiłam nowy projekt zaproszeń - z truskawkami :) Do kompletu nie mogło zabraknąć oczywiście truskawkowych pudełeczek :)

Ja jak zwykle zapracowana na 200%, śpię po 5-6 h dziennie, aby wykonywać Wasze zamówienia na czas :) A wierzcie mi nazbierało się tego mnóstwo! Nie mam czasu nawet na dodawanie zdjęć wykonanych już zamówień:P A było ich trochę... zwłaszcza dla dzieciaczków - słodziakowe ;)

Pozdrawiam Was serdecznie i lecę pracować.. Tak tak mając własną firmę nie ma wolnej niedzieli :P




1 komentarz:

  1. To oto piękne zaproszenie już niedługo otrzymam do rąk własnych;))) Angela - super wybór!:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...