wtorek, 22 stycznia 2013

Moje pierwsze CANDY - walentynkowe


Candy - to słowo zawsze kojarzyło mi się z kolorowymi cukierkami, póki nie zaczęłam prowadzić swojego bloga i podglądać inne internetowe dzienniki. Przewijały się tam różne internetowe konkursy, rozdania i właśnie candy.. ale o co tam chodziło... Nie wiedziałam do końca, aż trafiłam na stronę, która wszystko wyjaśnia... :)

Z racji iż licznik na moim blogu zbliża się ku okrągłej liczbie 20.000 postanowiłam zorganizować swoje Pierwsze CANDY.

Nagrodą jest walentynkowy papierowy tort składający się z 12 kawałków wraz z ciasteczkami dla ukochanej osoby. Zasady CANDY zamieszczam poniżej.



Zasady CANDY

1. Zmieść komentarz pod postem, zgłaszający chęć wzięcia udziału w zabawie (tekst może być to dowolny, ale kto wie... może ten najlepszy zostanie dodatkowo nagrodzony? :))
2. Umieść na swoim blogu (w widocznym miejscu) lub facebooku bannerek informujący o CANDY. Na blogu bannerek musi być podlinkowany.
3. Polub mój profil na facebooku i udostępnij informacje o CANDY lub zostań obserwatorem mojego bloga (jeśli posiadasz pocztę gmail lub bloga)
4. Jeżeli nie posiadasz bloga, ani facebooka napisz w poście swój adres mailowy i chęć udziału w zabawie
5. CANDY trwa do 6 lutego 2013. Zgłoszenia przyjmowane będą do godziny 22:00. Losowanie i opublikowanie wyników nastąpi 7 lutego.

Uwaga! Polubienie na facebooku, obserwowanie na gmailu i dodanie bloga do obserwowanych zwiększa szanse, tzn. zamiast 1 szansy masz 3 :) itd...

Dla ułatwienia:

1. Banerek umieszcza się wchodząc w panel administracyjny --> Układ --> Dodaj gadżet --> Obraz i następnie albo skopiuj adres ze zdjęciem z mojego zdjęcia lub po prostu zapisz je na komputerze a następnie dodaj :) U góry w miejscu Podaj link wklej adres mojego bloga.
Link do bannerka z CANDY
2. Mój profil facebooka i gmaila znajdziecie w lewym górym rogu.

Mam nadzieję, że zasady są jasne. Życzę miłej zabawy!!! :)))

A oto fotki  ;)


41 komentarzy:

  1. Bardzo apetyczny tort i niespodzianka w środku rózwnież wygląda niesamowicie.Pozdrawiam i gartuluje talentu

    OdpowiedzUsuń
  2. Viola to perfekcjonistka. Tort rewelacja :) oczywiście już dodałam obserwację bloga.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurcze już liczyłam, że załapie się jako pierwsza, a tu dwie osoby mnie wyprzedziły, ale trzecie to nadal podium co nie :)?
    Oczywiście, że się zapisuje i to w ogromna przyjemnością, bo doskonale wiesz, że jestem ogromną Twoja fanką, Twoją i Twoich torcików :)
    I tak sobie pomyślałam, że taki intensywny, czerwony kolor wykorzystałabym na moim wieczorze panieńskim i każda z dziewczyn dostała by taki niskokaloryczny kawałek ciacha - wszystkie byłyby zachwycone, bo podobnie jak ja każda na diecie (no prawie każda)
    Czekam z niecierpliwością na wyniki licząc, że los się do mnie uśmiechnie :)
    Agnieszka z otwartaszuflada.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakbym się nie zgłosiła to bym normalnie zgrzeszyła :P więc się zgłaszam :D

    Ogólnie to nie obchodzę Walentynek, ale mając taki torcik to może warto byłoby zacząć celebrować to święto:P:D Choć pewnie mój narzeczony dostałby sam tort bez zawartości, bo wszystkie ciasteczka zdążyłabym zjeść wcześniej:P Są takie piękne, a przede wszystkim APETYCZNE :D

    OdpowiedzUsuń
  5. jakbym mogła przeoczyć taki fajoski tort , już ślinka mi cieknie ... a te ciasteczka w środku ... Jak mi się uda to nie wiem czy się podzielę z mężem ........ czekam jak myszka pod miotłą i z ukrycia obserwuję co się u Pani dzieje. Pozdro

    OdpowiedzUsuń
  6. Mmm... jak to ślicznie wygląda, aż mnie nabrała ochota żeby zjeść coś słodkiego oczywiście się zgłaszam :) Obserwuję jako EWAY i oczywiście banerek u mnie w zakładce : http://eway-bolg.blogspot.com/p/blogi-godne-uwagi.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Sliczny ten torcik mmmmmmmmmmmmmmmmm;)
    zapraszam do siebie http://quidlistyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Chętnie wezmę udział super nagroda Profil polubiony na FB
    atena20@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale cudo. Piękny pomysł na Walentynki.
    Baner dodany http://mojeskarby-mamaka.blogspot.com/
    obserwuję Twój blog jako mamaka
    Blog u mnie dodany do tych, kóre czytam
    pietkat@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow, ale świetny torcik! Z początku myślałam, że to tylko na potrzeby banerka, a nie że nagroda!! Wow, wow, wow :D
    obserwuję jako agnieszkazg
    na Fb polubione jako Agnieszka I.
    informację umieściłam na FB, gdyż bloga jeszcze się nie dorobiłam: http://www.facebook.com/agnieszkazg/posts/405404762873925
    agoooooosia@gmail.com

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgłaszam się z wielką ochotą na ten pyszny torcik ;)
    Lubie na Fb jako Klaudia Konradowska, udostępniłam post na FB.
    , obserwuje bloga i na gmail. - Klaudia K.
    banerek już się dodaję :)

    Więc teraz ja i moje szanse grzecznie czekamy na wyniki :)
    zapraszam na debiutujacapanidomu.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem chętna do tego pięknego torciku :)
    Lubię na FB jako Emilia W., tam post udostępniłam.
    obserwuje bloga jako : anioleq-ss
    anioleq-ss@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkie warunki spełniałam, nawet te nieobowiązkowe;) Zatem podnoszę rączkę do góry i zgłaszam się do zabawy:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zgłaszam się.:)
    ewelinajamrozik11@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. Zgłaszam się! Nie mam FB, ale bloga i owszem, zapraszam :)

    http://tabularasaetc.blogspot.com/

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Jestem szczęśliwie zakochana, w mojej Ukochanej Osobie :)Chciałabym jej sprawić przyjemność oryginalnym, pięknym prezentem, dlatego zauważywszy ten konkurs, postanowiłam w nim wziąć udział, aby wygrać Nagrodę i ofiarować ją Ukochanemu :)
    Dodałam barek z linkiem ma moim blogu : http://wachlarzemocji.blogspot.com
    Obserwuję jako Alicja Dobry. Twój blog jest także w moich ulubionych, i równie polubiłam Cię na Facebooku :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. Miniamuśnie wygląda...mniam:), więc nie sposób nie pozostawić po sobie śladu;)- myślę, że 1 ciasteczko zostawię Ukochanemu:)

    Info o rozdaniu: http://zapach-i-kolor.blogspot.com/2013/01/a-dzis-co.html

    Baner: http://zapach-i-kolor.blogspot.com

    Obserwuję jako: Epoka Zapachu
    Lubię na FB i lubię Twojego bloga:)

    Pozdrowionka:)


    OdpowiedzUsuń
  18. Zapisuję sie Pyszna nagroda;)
    myszka1212@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo chętnie dostałabym tak cudowny torcik... mniammm.... aż mi ślinka cieknie...

    Po prostu wspaniały. Podziwiam za ogromny talent. Życzę dalszych pomysłów i sukcesów w niesamowitej twórczości :)

    Zapraszam na mojego bloga... gdzie znajduje sie informacja o Walentynkowym Candy : http://skradzionechwile.blogspot.com/

    Mój e-mail: megi1011@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękny torcik! Co ja mówię? Piękne dzieło, masz wielki talent i ogromną wyobraźnię, skoro potrafiłaś stworzyć coś tam wyjątkowego. Gdybym miała zaszczyt posiadać takie cudo, obdarowałabym najbliższych kawałkami tej słodkie niespodzianki. Jestem pewna, że byliby zadowoleni, ja również. Pozdrawiam i życzę dalszego twórczego działania :)
    dodaję blog do obserwowanych, obserwuję pod nazwą: czaki,
    bannerek do konkursu widnieje na moim blogu, pozdrawiam raz jeszcze :)

    OdpowiedzUsuń
  21. No nie wierzę... śliczny torcik,temat o tortach był to mój ulubiony temat w szkole gastronomicznej może kiedyś uda ci się zrobić taki ale słodki do zjedzenia ? :) na pewno byłby pyszny.

    Dodaje blog do obserwowanych obserwuję pod nazwą : Angelika Nieznane, banerek po prawej stronie polubiłam stronę na facebooku jako Angelika N.. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. wszystko mega super śliczne i apetyczne:-) perfekcyjne wykonanie:-) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Zrobiłam się głodna...

    Mam dodany Pani blog w ulubionych stronach :)
    Cudeńka jakie Pani tworzy są zachwycające :)
    Życzę radości i kreatywności w tworzeniu :)Dobrego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo chętnie się zapiszę, może mi się poszczęści, 7 lutego mam urodziny - tort będzie jak znalazł :). Pozdrawiam, baner na stronie http://mojehandmade-dabo.blogspot.com/.

    OdpowiedzUsuń
  25. Witam słodko,

    candy udostępnione na fb (Katarzyna Sarnowska), a blog w obserwowanych (kat-sar)

    Jakoś bronię się przed świętami zza oceanu, nie obdarowuję nikogo sercami, sama również takowych nie dostaję. Myślę jednak, że tym razem zmienię zdanie - z rozkoszą będę pałaszować cudny torcik, dzieląc się nim z ukochaną moją trójką. Chyba po raz pierwszy nie będę odmawiała sobie i dzieciakom słodkości,
    Pozdrawiam i życzę jeszcze więcej fanów, Kasia

    OdpowiedzUsuń
  26. Jejku jaki cudny torcik!! Z wielką przyjemnością się zgłaszam. 18 lutego mija rok związku z moim ukochanym także torcik się przyda ale są też oczywiście walentynki;) Torcik bardzo mi się podoba jeszcze czegoś takiego nigdzie nie widziałam i jestem mile zaskoczona widząc "inne" Candy niż dotychczas. Być może kiedyś sama zrobię taki torcik:)

    Udostępnione na Facebooku : https://www.facebook.com/paulina.budnik.16/posts/322954411142085
    Banerek na pasku bocznym : http://17blondynka.blogspot.com/
    Obrerwuję jako 17blondynka

    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  27. zgłaszam się
    dorota_wysocka@epf.pl

    OdpowiedzUsuń
  28. i ja napisze: zgłoszenie;]

    wklejam link na swojego funpage:]
    http://www.facebook.com/pages/Szminka-puder-tusz-i-pi%C4%99kniejsza-jeste%C5%9B-ju%C5%BC/370149553071647?ref=hl

    i dodaje baner na swojego bloga:]
    http://dlasiebiedlaurody.blogspot.com

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie:]

    OdpowiedzUsuń
  29. Fantastyczny torcik. Wygląda wspaniale i tak apetycznie....
    Dlatego chętnie ustawiam się w kolejkę po niego :)
    misiowyzakatek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Jako, że mam dwie lewe ręce do kuchni to ochoczo zgłaszam się po tak wspaniałą nagrodę, która na pewno poruszyłaby serce mojego ukochanego!
    banerek: http://madziaaa3.blogspot.com/
    obserwuję jako: Madzia Cz
    na fb: Magdalena Cz.

    OdpowiedzUsuń
  31. zgłaszam się:)
    Obserwuje jako Moniak
    na fb Moniak Em i tam umieściłam na tablicy info o rozdaniu:)

    OdpowiedzUsuń
  32. zgłaszam się :)
    obserwuję jako anununu
    na fb jako Anna K + info na tablicy

    Ciężki los studenta, a okazji na wydanie pieniędzy coraz więcej :) Z takim prezentem nie musiałabym się martwić o Walentynki! Coś słodkiego to dla mojego łasucha najlepszy prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  33. oczka moje chyba zostaną tu długo, nawet jak sobie pójde w końcu spać, ale ten torcik jest taki wow, że jak tu się napatrzyć? A tak dawno tortu u nas nie było
    pozdrawiam i zgłaszam się

    OdpowiedzUsuń
  34. Nie mam swojego Walentego ani nawet Walnetynki, więc może chociaż wspaniały tort na pocieszenie mi się dostanie? Jest przepiękny i rozgrzewa mnie sam jego widok, a czarne ciasteczka - aaaaa coś dla mnie!!!! Tak więc grzecznie się zapisuję :-)

    Obserwuję i lubię, a bannerek u mnie na blogu :-)

    OdpowiedzUsuń
  35. Piekny tort, zaserwowoany w walentynki z pewnością zachwyciłby również mojego męża i synka :D
    Z przyjemnością przyłączam się do zabawy!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  36. och przydałby sie taki torcik :)
    obserwuję Ilonusek
    na fb Ilona K
    banerek okiemnadin.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Mój mąż nie jada zwykłych ciast z blachy, każde muszę robić w tortownicy, musi być okrągłe i wyglądać jak tort dlatego bardzo mnie skusiło to candy ponieważ na widok takiego tortu ukochanemu oczy wyszłyby z orbit :) Myślę, że to wspaniały prezent na Walentynki, które będziemy obchodzić już po raz 12 - tyle ile kawałeczków torcika :D

    obserwuję jako Joanna_26
    lubię na FB jako Joanna B.
    udostępnione: http://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=494195217293753&id=100001477077068
    kabanos_25@onet.eu

    Niech moc będzie z twoimi torcikami i niech zachwycą każde oko :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Chęć udziału w konkursie zgłaszam!
    Wszem i wobec Wam ogłaszam,
    że największym łakomczuchem jestem ja z moim leniuchem ^^
    Torcik ten wygląda pysznie,
    chyba nawet smerfastycznie!
    \

    Obserwuję jako TwoPurpleCakes
    FB (lubię to) - Emilia G

    OdpowiedzUsuń
  39. kurcze, dzisiaj ostatni dzień :) już nie moge doczekac się losowania :) no i wyników Twojego candy :):))

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...