sobota, 27 kwietnia 2013

Czekolada na wesele Sabiny cz. 1


Sabina - to moja internetowa koleżanka :) Poznałyśmy się, przy okazji zamówienia, które złożyła u mnie na zaproszenia, tak dobrze nam się rozmawiało, że upłynęło nam na pogawędkach blisko pół roku... :)

Specjalnie dla Sabiny, robiłam kilka projektów, aż w końcu... powstał jeden - ten najładniejszy. Sabinka zamówiła ode mnie tak dużo rzeczy, że postanowiłam wpis ze zdjęciami podzielić na dwie części :)

W pierwszej części zobaczycie: menu, winietki, zawieszki na alkohol. Wszystko wykonane jest w kolorystycze czekoladowo-ecru.

W drugiej.. dwie całkowite nowości... :)

Jeśli chcecie być na bieżąco z nowościami i tym co robię... zapraszam do polubienia strony Fiolinea Creations na facebooku :)




1 komentarz:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...