środa, 7 listopada 2012

Whisky - kartka urodzinowa


Prezentuję Wam kolejną odsłonę nietypowego zamówienia - kartka z okazji urodzin dziewczyny, która uwielbia whisky. Zastanawiałam się, która z etykiet idealnie pasowałaby do mojego fiolineuszowego  stylu :)... i jak zobaczyłam tę od Johnie Walkera, pomyślałam to jest to!

Butelkę zrobiłam czarną trochę w stylu Jack'a Daniel'sa aby pasowała do białej etykietki. Dodatkowo dorobiłam elegancką muchę oraz napis "Sto lat".

Natomiast środek... skrywa miłą tajemnicę...


Oprócz tradycyjnego wierszyka napisanego "kowbojską czcionką" dodałam zdjęcie osób składających życzenia.

Karteczka powstała na zamówienie Pani Sabiny z Bytomia i mam nadzieję, że spodoba się zarówno jej, jak i osobie, której zamierza ją podarować.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...