poniedziałek, 15 kwietnia 2013

Pistacja i papierowe kwiaty w Pałacu w Krotoszycach


Od zeszłego roku współpracuję z Gosią - dekoratoką z firmy Decorum, jej dekoracje są przecudne! Tworzę dla niej często winietki, nr stołu i inne papierowe gadżety :) Na ubiegłą sobotę wykonywałam dla niej pistacjowe winietki z kwiatuszkami, które miały pasować do pałacowego wystroju... Dodatkowo Gosia wprowadziła nowość... kurtynę z papierowych kwiatów za Parą Młodą...  Podpowiedziałam jej trochę pomysł, ale każdego kwiatka Gosia wycięła sama.

Pojechałam z nią i z fotografem Michałem Rybczyńskim do Pałacu w Krotoszycach, aby sfotografować naszą wspólną pracę... Wyniki możecie obejrzeć poniżej.. :)

Ps. Obiecuję, że w tym sezonie razem z Gosią postaramy się o więcej nowości... :)




A tu winietki jeszcze u mnie w pracowni :)))


Więcej dekoracji Gosi znajdziecie na jej facebooku.

Zdjęcia Michała znajdziecie na jego stronie.

2 komentarze:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...