czwartek, 18 kwietnia 2013

Zaproszenie na komunię - pierwsze starcie


Zrobiła się w końcu wiosna i cieszę się ze słoneczka, jednak jestem alergikiem, więc kwiecień i maj to niezbyt dobre miesiące dla mnie... Kicham, prycham i nie mam sił na nic, pomimo zażywania leków... cóż z pyłkami wszechobecnymi ciężko wygrać... Moja praca więc jest trochę opóźniona, ale mimo wszystko staram się jak mogę.

Poza wykonywaniem standardowych zamówień na śluby doszło mi kilka zamówień na zaproszenia komunijne. Poniżej przedstawiam pierwszą wersje wykonanych przeze mnie zaproszeń dla dziewczynki - Sary. Na dniach pojawi się tutaj więcej projektów z okazji tego święta.



1 komentarz:

  1. Bardzo ładne te zaproszenia;) życzę Ci mnóstwo zamówień żebyś mogła nadal się realizować najlepiej jak potrafisz :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...