niedziela, 23 czerwca 2013

Zmiany na blogu i relaks nad jeziorem :)


Zregenerowana i opalona powróciłam znad jeziora koło Sławy i od razu zabrałam się na "lifting" bloga, bo jakoś opatrzyły mi się szarości... :) Postanowiłam pójść w przejrzystą biel i dodałam na blogu nowe gadżety m.in. formularz kontaktowy i "słowa kluczowe" (na dole bloga).

Wstawiłam też nowe logo, bo staram się odejść od słowa "creations", a pozostawić tylko Fiolinea - tak jak nazywa się moja firma.

W dalszej części wpisu pochwalę się zdjęciami jakie udało mi się zrobić podczas weekendu:)




Nad wodą byłam niedaleko Sławy, a dokładnie w Tarnowie Jeziernym. Znajduje się tam ośrodek wypoczynkowy usytuowany praktycznie w lesie... :) Cisza, spokój,  jezioro i... komary, mnóstwo komarów:P


 Cieszę się ostatnimi godzinami wolności, bo od poniedziałku znów praca, praca i jeszcze raz praca... :)

1 komentarz:

  1. Świetne! Mogła byś zajrzeć na ten link? Dopiero zaczęłam, a Ty i twoje arcydzieła mnie inspirują.

    http://veronica-creations.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...