środa, 10 lipca 2013

Just butterflies!


Motyle.. magiczne i kolorowe istoty, które kojarzą się nam z czymś pozytywnym, swojskim i lekkim. Jakiś czas temu na mojego maila napisała Pani Joasia - konsultantka ślubna z firmy Sensar z zapytaniem czy podjęłabym się zrobienia całego kompletu na wesele w górach. Przyszła Pani Młoda chciała coś wyjątkowego, innego i koniecznie amarantowego, bo to jej ulubiony kolor. Miałam połączyć motyle, amarant i diamenciki. Na początku ciężko było mi to sobie wyobrazić, ale po kilku projektach powstał ten "wyjątkowy" składający się z planu stołów, menu, numerków stołów, nazw dań, listów powitalnych... Po prostu... full wypas :)

Wesele niebanalne, bo aż w trzech językach: polskim, francuskim i angielskim. Goście z zagranicy przez 3 dni będą mieli nie lada rozrywkę w "Beskidzkim Raju" mieszczącym się w sąsiedztwie Wadowic. Mam nadzieję, że spodobają się im moje prace... :))












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...