sobota, 29 sierpnia 2015

P|P - złoty ślub z monogramem w roli głównej


Po wszystkich kolorowych zamówieniach czas na coś klasycznego - połączenie ecru i złota. Całość miała być prosta, delikatna i koniecznie z ozdobnym monogramem. Pani Paulina od pocztąku miała pomysł na zaproszenie.

Dostałam maila o treści "Zależy mi na pięknej, kaligraficznej czcionce (...) bez dodatkowych ozdobników (...) chiałabym również aby zaproszenia oplatała opaska z naszymi inicjałami, ewentualnie pełnymi imionami (Paulina Piotr) zaprojektowanymi w formie eleganckiego, pasującego do zaproszenia, monogramu/loga, który posłużyłby później jako motyw przewodni uroczystości".  

Miałam na początku ciężki orzech do zgryzienia, ale efekt zaskoczył mnie samą, powstały cudne zaproszenia ze złotą opaską i monogramem. Eleganckie - pasujące idealnie do przepięknej sali w Stalowej Woli. Wysłałam paczkę i czekałam na odpowiedź... Dostałam telefon: Zaproszenia są przepiękne! Ufff... ;)

Z pozostałą galanterią papierniczą poszło bez problemów - Pani Paulinka dała mi wolną rękę :) Efekty całego zamówienia możecie obejrzeć poniżej.  Muszę przyznać, że współpraca z Panią Pauliną to była czysta przyjemność! :)



Zaproszenia Ślubne


 Rameczki z napisami


Zawieszki na alkohol & etykietki na nalewki


Menu




Coś dla gości... 



Dla najmłodszych...




Nadesłane przez Panią Młodą ;)

Zdjęcia: CoDwieGlowy.com
Słodki Stół: Sweet Table - Stoły Pełne Słodkości Kwiaty: Dekoracje4U.pl







1 komentarz:

  1. pięknie!
    jedynie ramki z ikei zmieniłabym na imitujące złoto lub drewniane białe.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...