niedziela, 3 maja 2015

Miłość jest słodka! Jesienne pomarańczowo-fioletowe wesele Marty ♥ Bartka


Marta i Bartek to moi znajomi, dlatego z przyjemnością robiłam to zamówienie. Mija dokładnie rok odkąd oddałam im zaproszenia, więc chyba pora zamieścić je na blogu ;)

Przyjęcie weselne odbyło się w październiku ubiegłego roku w pięknym Gospodarstwie Agroturystycznym "Stary Młyn", które swoim wystrojem nawiązuje po trochę do stylu industrialnego, po trochę rustykalnego. Mi przypadło zrobienie papierowych dodatków, które miały za zadanie wpisać się w dyniowo-liściasty klimat, a przy tym nie być smutnym odzwierciedleniem jesieni i chyba mi się to udało.... :)



Zaproszenia Ślubne


Winietki


Podziękowania dla gości - miodziki


Podziękowania dla dzieci - truskawki z Chupa Chups


Klatka na kartki


Zawieszki na alkohol


Gadżety do zdjęć


Zdjęcia na sali w "Starym Młynie"


Zdjęcia od fotografa - Michała Rajczakowskiego


2 komentarze:

  1. Podoba mi się to zestawienie fioletu z pomarańczem, wygląda bardzo fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podoba mi się kolorystyka wszystkich dekoracji, a ich wykonanie jest wręcz kapitalne:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...