czwartek, 21 marca 2013

Flaaaaaaaaaaaaaagi


Moja koleżanka Kamila od zawsze lubiła gotować i zwykle swoimi przepisami chwaliła się na papierze. Namówiłam więc ją do założenia bloga, bo przecież zawsze to może ktoś skorzystać, a samo prowadzenie bloga jest przyjemne.

Kilka dni temu Kamila poprosiła mnie o zrobienie flag, które chciałaby wbić w ciasteczka, które będzie piec. Dokładnie nie zdradziła mi gdzie powędruje taka ilość łakoci, ale na pewno dowiem się tego chociażby z jej bloga. Zapraszam do obejrzenia zdjęć, a adres bloga Kamili znajdziecie na jednej z flag :)

Przy okazji pochwalę się moim nowym logiem, które zaprojektował mój kolega Leszek ;)





Gotowe flagi powędrowały do pudełeczka, które odebrała od mnie Kamila :)




2 komentarze:

  1. tak patriotycznie :)
    z chęcią odwiedzę koleżankę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. a ja myślałam ze to dla wielkanocnego baranka flga

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...