sobota, 23 marca 2013

Na czerwono i bordowo


W kalendarzu wiosna, a za oknem zima... Normlanie bym się denerwowała, bo uwielbiam słoneczko, jednak przy tak sporym natłoku pracy taka pogoda mnie nie rusza, a nawet i lepiej... nie szkoda mi, że siedzę w domu.

Aktualnie kończę zamówienia z początku marca, tyle ich się nazbierało... ;)  Niektórych prac nie wrzucałam na bloga, bo nie będę cały czas dublować zdjęć zaproszeń z białą kokardką :)

Kurcze! Cały czas nie mogę uwierzyć, że ludziom też podobają się czarno-białe zaproszenia na ślub :) kiedy zaczynałam je robić mówili do mnie, że upadłam na głowę... :) A tu proszę miła niespodzianka... już nawet nie liczę ile sztuk zrobiłam, ale powiem Wam, że to setki... :)

A teraz zdjęcia... Tym razem wrzucam zdjęcia nietypowego kompleciku, ponieważ chociaż raz kolor wstążki na zaproszeniu różnił się od koloru wstążki na zawieszkach :)

Chcecie być na bieżąco i oglądać więcej zdjęć? Zapraszam na mojego facebooka :)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...