niedziela, 1 grudnia 2013

Mój groszkowy rower :)


Co prawda sezon rowerowy już dawno za nami, ale nie miałam kiedy wcześniej wrzucić zdjęcia mojego nowego pojazdu :) Fakt faktem i tak nie pojeździłam nim za długo, bo dostałam go w połowie października. Rower jest prezentem od mojego narzeczonego, który wybrał go z uzbieranych w konkursie punktów.

To mój pierwszy w 100% personalny rower idealnie dopasowany do mojego wzrostu, a że mierzę całe 156 cm to wszystkie damki były na mnie za duże.. Rower młodzieżowy pasuje jak pod wymiar. Nie byłabym sobą zostawiając rower z pierwotnymi naklejkami... poobdzierałam więc to co mi się nie podobało, zamówiłam na internecie specjalne groszki do obklejania i zabrałam się pracy. Efekt możecie zobaczyć poniżej.

Ps. Zupełnie nie wiedząc czemu... kiedy jadę nim po wstążki do nowych zamówień ludzie się za mną oglądają... :P



Rower jak na razie mieszka na moim balkonie i tutaj właśnie zabrałam się za jego tunning :)


Zostawiłam napis "harmonia", bo spodobała mi się czcionka :)


Efekt końcowy


Mysz musi być! :)

I jak Wam się podoba?

5 komentarzy:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...