piątek, 30 sierpnia 2013

Ślubne muffiny


Muffiny to moje ulubione smakołyki bardzo lubię je piec i zjadać :) Zwykle piekę je na własne potrzeby, jednak tym razem pozytywnie zakręcona Pani Justyna z Katowic poprosiła mnie o ślubne babeczki. Napisała, że przejedzie 300km w jedną stronę aby je odebrać. Pomimo iż miałam masę zamówień, desperacja Pani Justyny zmotywowała mnie do upieczenia 70 muffin. Ozdabiałam je do 3 w nocy, ale udało się!

Następnego dnia o 9 rano babeczki zostały odebrane, a ja w zamian dostałam całe pudełko ciasta :))) Mniam mniam :)

Z góry przepraszam, za jakość zdjęć, ale w nocy ciężko było zrobić coś lepszego :P




Jeśli chcecie sami upiec czekoladowe muffiny, zapraszam po przepis :) Są to moje ulubione babeczki, które zawsze się udają i smakują rewelacyjnie! :)

Muffinki Bree z Desperate Housewives

1 komentarz:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...